Meester Sibrand

Wat leuk dat ik sinds 4 mei in groep Y mag werken. Groep Y is een gezellige groep.
Mijn naam is meester Sibrand en ik woon bij Breda. Op maandag en dinsdag ben ik op school. Ik werk samen met juf Roos en juf Anouk.
Ik schilder graag en pianospelen vind ik fijn.